SALAM SEJAHTERA

Selasa, 16 Jun 2015

Pulihkan Tenaga Dengan Jus Kurma Pegaga

Selamat Menjalani Ibadah Puasa


Assalamualaikum…

Jaga ibadat, jaga kesihatan..

Hilangkan letih dan lesu..

Pulihkan tenaga…

Berbuka puasa dan bersahur dengan minuman kesihatan….

Amat sesuai juga untuk pengidap diabetes....

JUS KURMA PEGAGA
Makanan Sunnah Citarasa Baru…
Hubungi Abang Chaq 01132786161

Sempena menyambut Ramadhan Al Mubarak 1436 Hijrah ini, Abang Chaq ingin mengambil kesempatan di sini untuk memohon ampun dan maaf kepada sesiapa sahaja yang pernah Abang Chaq melakukan kesalahan, kesilapan dan ketelanjuran kata mahu pun perbuatan dan tingkah laku yang menyinggung perasan tuan-tuan dan puan-puan semua.

Selamat berpuasa dan selamat beribadat. Rebutlah peluang yang telah ALLAH saji di sepanjang bulan ibadat ini. Sesungguhnya ALLAH tidak memungkiri janji. Semoga ibadah puasa kali ini adalah yang terbaik yang pernah dilakukan sepanjang hayat...

Menceritakan tentang Jus Kurma Pegaga ...

Jus keluaran Muslim ini telah dipasarkan sejak beberapa tahun lalu, amat berkhasiat, sedap, segar dan boleh menghilangkan dahaga serta memulihkan tenaga. Ia merupakan minuman berkarbonat yang sesuai diminum oleh semua lapisan umur.

Untuk makluman pembaca semua, beberapa orang pelanggang tetap Abang Chaq merupakan pengidap kencing manis (diabetes). Maklum balas daripada mereka amat-amat memberangsangkan sekali. 
Alhamdulillah...Setelah mencuba jus ini buat pertama kalinya, mereka kembali mendapatkannya kerana minuman ini dapat menurunkan kadar bacaan gula dalam darah mereka dengan izin ALLAH...

Ada juga pelanggan Abang Chaq yang berulang kali mendapatkan jus ini kerana dikatakan dapat memulihkan tenaga setelah penat seharian bekerja. Tindak balas yang positif ini dialami oleh pemandu teksi. Alhamdulillah...

Antara ramuan yang terdapat di dalam Jus Kurma Pegaga ini ialah :

1. Kurma
    
Semua telah maklum bahawa buah ciptaan ALLAH ini adalah sejenis buah-buah yang paling pantas diproses dan diserap di dalam badan sekaligus memberi TENAGA segera di dalam tubuh badan.   

2. Pegaga

Diciptakan oleh ALLAH WST yang berfungsi sebagai agen untuk menguatkan sel-sel otak, amat baik untuk minda serta menguatkan IMUNISASI bagi mencegah penyakit. Paling baik untuk diberikan kepada kanak-kanak yang sedang membesar dan sedang belajar kerana fungsinya yang menguatkan sel-sel otak memudahkan kanak-kanak mengingat apa yang mereka pelajari.

3. Habbatus Sauda

Makanan sunnah ini amat sesuai untuk mengubati penyakit diabetes dan sangat EFEKTIF untuk menurunkan kadar gula dalam darah.

4. Buah Tin

Buah ini kaya dengan ZAT Omega 3 & 6. Insya ALLAH.. boleh menghentikan penyakit buasir dan bermanfaat untuk sakit-sakit badan.

5. Madu

Kelebihan madu adalah dapat menjaga jantung dan mengekalkan suhu dada agar tidak sejuk serta memberi PERLINDUNGAN dari pelbagai jenis penyakit.

6. Herba Terpilih

Herba yang dipilih khas berfungsi untuk membuang angin di dalam badan serta menyegarkan tubuh badan.

Kepada semua pembaca Abang Chaq mengucapkan.. "Selamat Mencuba..."

Yang baik datangnya dari ALLAH SWT...
Yang salah dan silap itu adalah kelemahan dan kedaifan Abang Chaq...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan